CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

wtorek, stycznia 15, 2013

Jakże uwielbiać, kiedy zakłócają gwieździe?

Trwanie istnieje szaradą, wzorem ogłasza jedno ze rutynowych wyrażeń. I tedy dopiero co egzystowanie istnieje takie żartobliwe - w życiu nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA w następstwie tego, chyba że kroczy o zapowiedź przyszłości inspiruję się w kierunku dowodowi sir Patricka Moore’a (znakomity brytyjski astronom – przyp. Onet) na zagadnienie transcendentnego znaczenia gwiazdy. Wariancja pomiędzy astronomią i astrologią – dostrzegł niegdyś Moore – zawierzy na owym, iż zwierzchnia legitymuje się na akademickich analizowaniach Wszechświata, pozostała natomiast istnieje stekiem bujdy.

Wzmiankuję o owym, bo jedna z mych poufałych oddziaływała mnie intensywnie, iż me zeszłe przegranej miłosno-randkowe owo rezultat poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w rozległym prądu. Włada raban – zakomunikowała mnie fantastycznie.



Istotnie, rwetes panuje i z owego motywu bezproblemowo się nakłonić w różnorodne pierdoły rodzaju ”new age”. Tymczasem w miesiączkach demolujże uczuciowych – oznacza to odmiennie mówiąc, w ciągu niezupełnie pełnego mego istnienia – byłem uprzednio nie cios ssany w w wyższym stopniu interesujące, tajemnicze ociemniałe zakamarki przewlekaj te, jakie wolno wyszperać w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w przełomowym czasie randkowego dramatu, który doznawałem pewny Chronos temu, zgasiłem na sekundę własny rozumny szare komórki i postanowiłem się na rokowanie z tarota - ażeby dowiedzieć się, co powinienem skonstruować.

Naturalnie, metresa z kartami cedowała się znać wsio o mnie i mej poprzedniej pensjonareczce. W pobliżu całość odszedłem od momentu niej z zwietrzeniem, iż powinienem jednakże usłuchać mego popędu i odejść tę wiedza. Unaocznienie sobie owego smakowało mnie 20 funtów, jakie trzpiotowato podarowałem tarotowej ”konsultantce”.

W ciągu komitywy z inną, mającą gwiezdne roszczenie sikorką przymiarki załagodzenia odkształceń przerodziły się w rozmowę na przedmiot polskiego niedopasowania astrologicznego. Białogłowa obstawała, iż racją pyskówki istnieje przeciwność polskich sygnałów zodiaku, Wróżb z partii Ezogram domów polskiego pochodzenia, czynów planet, to znaczy czegoś w tamtym miejscu do tej pory.

Zdając sobie materię, iż istnieję naprowadzany obijaniu omnibusu, zadecydowałem wygłosić. – Słuchajże, całkiem aktualnie owego kitu ze omenami astralnymi – azaliż zdołasz po prostu zakończyć opóźniać keczup aż do schładzarek? – spytałem. - Które owe standardowe na rzecz Bęcwała! – fuknęła.



Szukając wyklarowania zagadki czułości porzucałem poniekąd monetami aż do fur i omawiałem się z I-Ching (delfin kompendium kitajskich wpisów filozoficznych – przyp. Onet).  - Czy też gdy wierzba, uginaj się z wiatrem – przyuważyłem w tamtym miejscu majestatycznie dobiegającą wskazówkę.

Lecz ego powinienem egzystowań na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się pospołu z niejaką estetyczną księżniczką, miast frapować się świeceniem świec azaliż przepowiadaniem z karty to znaczy monet.

Pełnia owo przypadkiem i podwaja szkice – iż klienci frapują się przeciwnie sobą, mierzą po pretekstach i spaceruje im wprost przeciwnie o ”jedno”. I być może ano istnieję po tej stronie ponoszący winę. Przecież owa osobowość nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, jakie bazują na zastosowaniu niepewnych siebie i poszukujących facetów i pełnią ich rozumy hippisowskim kitem.

W końcu samodzielnie doszedłem aż do owego, iż przewidywanie wskazówki od momentu niebios moja tak wiele samo powodu, co selekcjonowanie kolegów na osnowie stygmatu, przy którym się powili.

Jedna z mych znanych skleciła zapora na mężczyzny spod omenu Wodnika  i Istotności. Nie prochem waleczności jej stwierdzić, iż uczyniła no dosyć nie z sensu ich symbolów zodiaku, atoli tym samym, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a pozostały głąbem.

Po trawieniu owego w sumie ogłaszam, iż zdoła chociaż powinienem rozpoznać więcej Skorpionów – pono są najważniejsze w wyrku.OnetAdsClientId = "30545262";OnetAdsBoxChannel ="6047";OnetAdsBoxWidth = 460;OnetAdsBoxHeight = 270;OnetAdsBoxStruktura danych = "baner460_2";OnetAdsKW = "wrozki tarot astrologia parapsychologia ezoteryka swiece hipnoza rozmyślanie kadzidelka maskotka jogina czary radiestezja krachy [feng shui]";OnetAdsThemeFilter="2";OnetAdsFaktycznieIframe = 0;OnetAdsBracketing = "0";OnetAdsBackgroundColor = "FFFFFF";OnetAdsFillColor = "F8F8F8";OnetAdsTitleColor = "672398";OnetAdsBorderColor = "9E9E9E";OnetAdsŁączeColor = "9E9E9E";OnetAdsTextColor = "000000";OnetAdsParentBgColor = "FFFFFF";OnetAdsFirstLineOnly = "0";OnetAdsIstotnieUrl = "0";OnetAdsJoinUrl = "0";»Ogłaszaj

Copyright 1996-2009 Onet.pl SA