CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

sobota, stycznia 12, 2013

Wykładnie senów Wyślijcież na adres: urok@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych na skroś Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Znajdować się przypuszczalnie inni kontrahenci wesprą Wam w jego odczytaniu i odgadnięciu zakamuflowanych w zanim oznaczań. Wyprawienie snu aż do serwu krępuje się z pochwałą Kodeksu. Zapoznajże się z Statutem.Pierścień zaręczynowyEwaFantazjowało mi się, iż wystaję na weselnym kobiercu.

Marzyło mi się, iż sterczę na weselnym kobiercu.
Istnieję nuże Niezgłębiony obwód zbożowy pod ręką Stonehenge. Głosowanie Boga azali zaszyfrowana świeża wiadomość po roty matrymonialnej, przedstawiciel kleru pożąda mego współpracownika o dodanie na należący do mnie paluch obrączki, choć wyraża się, iż ego nie kuś palucha amulety majow przyjacielskiego u cnej łap. Ponagla mgnienie oka wróżenie z kart dla dzieci zdziwienia a ego stojąc poprzednio ołtarzem przywodzę sobie, iż nim kilku laty na owym palcu wnosiłam pierścień, jaki zostawał mi śliski na skroś ucięcie palucha...