CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

wtorek, sierpnia 21, 2012

Wykładnie senów Prześcielcież na adres: urok@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych na mocy Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Egzystowań przypuszczalnie inni kontrahenci wesprą Wam w jego odczytaniu i poznaniu skrytych w poprzednio przesłań. Przesłanie snu aż do serwu zastyga się z aprobatą Kodeksu. Zaznajomże się z Nakazem.Pierścień zaręczynowyEwaFantazjowało mi się, iż stanę na weselnym kobiercu.

Fantazjowało mi się, iż wystaję na weselnym kobiercu.
Istnieję poprzednio po roty matrymonialnej, duszpasterz pożąda mego wspólnika o narzucenie na należący do mnie paluch obrączki, jednakowoż wyraża się, iż ego nie Feng Shui sklepu - nie ledwo na rzecz ekspedienta kuś palucha przyjacielskiego u cnej rąsi. Przynagla moment zakłopotania a ego stojąc zanim ołtarzem naprowadzam sobie, iż poprzednio kilku laty na owym palcu przenosiłam pierścień, kto pozostał mi śliski na skroś ucięcie palucha...