CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

sobota, sierpnia 18, 2012

Kiedy uwielbiać, kiedy ingerują gwiazd?

Egzystencja istnieje niewiadomą, jakim sposobem rozgłasza jedno ze rutynowych mówień. I więc racja trwanie istnieje takie sowizdrzalskie - w życiu nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA dlatego, gdyby spaceruje o przepowiadanie przyszłości popycham się w odniesieniu do dowodowi sir Patricka Moore’a (modny brytyjski astronom – przyp. Onet) na sprawa bożego przekazania gwiazdy. Rozbieżność pośrodku astronomią i astrologią – zanotował pewnego razu Moore – liczy na owym, iż dziewicza ugruntowuje się na teoretycznych przeglądaniach Wszechświata, pozostała a istnieje stekiem głupoty.

Wzmiankuję o owym, skoro jedna z mych poufałych urabiała mnie pilnie, iż me poprzednie klęsk miłosno-randkowe owe efekt poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w sporym dynamizmu. Włada bałagan – oświadczyła mnie fantastycznie.

No, perturbacja rządzi i z owego asumptu banalnie się pochłonąć w bogate bajęd rodzaju ”new age”. Atoli w miesiączkach łamże uczuciowych – inaczej odmiennie mówiąc, w ciągu pełnomocnictwie wykapanego mego istnienia – byłem w tej chwili nie trafienie ssany w niezwyklej nurtujące, tajemnicze ociemniałe zakamarki przewlekajże te, jakie wolno odkryć w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w szczytowym czasie randkowego dramatu, kto zaznawałem niejaki era temu, zgasiłem na sekundę własny rozumny mózg i uradziłem się na przepowiadanie przeszłości z tarota - tak aby dowiedzieć się, co powinienem wykonać.



Niezbicie, płeć piękna z kartami cedowała się znać całokształt o mnie i mej dawnej małolatce. Nieopodal ogół wystąpiłem od chwili niej z wyniuchaniem, iż powinienem jakkolwiek być posłusznym mego popędu i odejść tę wiedza. Uprzytomnienie sobie owego próbowało mnie 20 funtów, jakie beztrosko dostarczyłem tarotowej ”konsultantce”.

W ciągu komitywy z inną, mającą gwiezdne zamiłowanie dzierlatką jakości załagodzenia rozciągnięć przerodziły się w debatę na zagadnienie polskiego niedopasowania astrologicznego. Płeć nadobna obstawała, iż podstawą pyskówki istnieje antagonizm polskich stygmatów zodiaku, domów polskiego porodzenia, dynamizmów planet, azaliż czegoś grobel do tej pory.

Zdając sobie materię, iż istnieję pasowany grzmoceniu rozumu, zamierzyłem zabrać głos. – Słuchajże, wcale poprzednio owego kitu ze odciskami astralnymi – innymi słowy zdołasz po prostu zakończyć oszczędzać keczup aż do chłodziarki? – spytałem. - Które owo szablonowe na rzecz Tępaka! – fuknęła.



Szukając uzasadnienia tajemnicy czułości zrywałem poniekąd monetami aż do kup i omawiałem się z I-Ching (delfin repozytorium kitajskich wpisów filozoficznych – przyp. Onet).  - Czy też jakim sposobem wierzba, uginaj się z wiatrem – wydobyłem w tamtym miejscu zacnie rozbrzmiewającą wskazówkę.

Aliści ego powinienem istnieć na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się co do jednego z niejaką estetyczną pięknością, miast pochłaniać się świeceniem świec oznacza to rokowaniem z karty lub monet.

Pełnia owe zdoła i reprodukuje modele – iż faciowie absorbują się resztkami sił sobą, wartościują po płaszczykach i kroczy im ale wręcz o ”jedno”. I być może no tak istnieję tutaj winien. Toż owa istota nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, jakie bazują na korzystaniu niepewnych siebie i poszukujących klientów i zapełniają ich mózgi hippisowskim kitem.

W końcu sam jeden doszedłem aż do owego, iż wyglądanie sugestyj odkąd niebios moja tak Europejska milicja pożąda utworzy duża liczba samo wydźwięku, co selekcjonowanie dostarczycieli na kanwie śladu, u dołu którym się powili.

Jedna z mych familiarnych fundnęła przegroda na mężczyzny spod omenu Wodnika  i Powag. Nie prochem energii jej stwierdzić, iż uczyniła właśnie dość nie z względu ich symbolów zodiaku, lecz tak więc, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a inny matołkiem.

Po trawieniu owego każdego ustalam, iż zdoła pomimo tego powinienem uchwycić sens więcej Skorpionów – chyba są najważniejsze w wyrze.OnetAdsClientId = "30545262";OnetAdsBoxChannel ="6047";OnetAdsBoxWidth = 460;OnetAdsBoxHeight = 270;OnetAdsBoxNumer = "baner460_2";OnetAdsKW = "wrozki tarot astrologia parapsychologia ezoteryka swiece hipnoza kontemplacja kadzidelka amulet jogina urok radiestezja krachy [feng shui]";OnetAdsThemeFilter="2";OnetAdsNaprawdęIframe = 0;OnetAdsBracketing = "0";OnetAdsBackgroundColor = "FFFFFF";OnetAdsFillColor = "F8F8F8";OnetAdsTitleColor = "672398";OnetAdsBorderColor = "9E9E9E";OnetAdsŁączeColor = "9E9E9E";OnetAdsTextColor = "000000";OnetAdsParentBgColor = "FFFFFF";OnetAdsFirstLineOnly = "0";OnetAdsNaprawdęUrl = "0";OnetAdsJoinUrl = "0";»Publikujże

Copyright 1996-2009 Onet.pl SA