CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

wtorek, stycznia 22, 2013

kamień ametyst



kamień ametyst

Ametyst - kamień

Dwutlenek krzemu o tajemniczej fiołkowej barwie. Imię Ametyst wywodzi od czasu greckiego Amethystos doslownie z helleńskiego: 'srodek przeciw spiciu sie'. Określenie ta dostosowuje jego wlasciwosciom w oswobadzaniu nas od przeróżnych uzaleznien, w owym równiez od pijanstwa. Czesto w starozytnym Rzymie robiono z ametystu kielichy, które nie dosc, ze mialy chronic przed upiciem sie i kacem, owe do tej pory potrafily zniwelowac dzialanie trucizn, która potencjalnie mogla sie znalezc w takim kielichu. Głaz ów moja dryg aż do klarowania z negatywnych inwencji. Najlepiej szydełkowała noszony na szyjki i nie prześwidrowany wówczas zachowuje właściciela od chwili wszelkich nieszczęść, chorób, a dodatkowo potęguje tupety i dynamikę decyzyj, uwalnia od momentu obawaów i ponurości. Jednakze przede wszelkim krysztal ten laczy nas z wymiarami duchowosci w polskim zyciu. Wyjawia, ze duchowosc, owe nie czysta abstrakcja, cos, w co jedynie kazano nam wierzyc, bez wyrządzania zbednych pytan. Ametyst daje nam fizyczny dowód, ze duchowosc istnieje, zaczynasz ja przeczuwac - ametyst twardo wzmacnia nasza intuicje. Im dluzej sycisz sie energia ametystu, wówczas, to, w co dotad wręcz przeciwnie wierzylas, nagląco mozesz zobaczyc - poniewaz kamien ów aktywuje nasze 3 oko. Dlatego kamien ów...

Bardzo podoba mi sie moj kamien-Ametyst. Ma piekna fiołkowa barwe z bialymi naciskami. Wiem, ze moj Ametyst powinien mnie polaczyc z wymiarami duchowosci, ze podeprze płeć brzydka moja intuicje, ze uaktywni me trzecie oko, ze pomoze zajrzec mi do mego wnetrza... Jednakze zanim moj Ametyst pozwolil mi zajrzec do MOJEGO wnetrza,ktos usilowal lub żywo zajrzal do JEGO wnetrza!!! MOJ AMETYST JEST BOWIEM PEKNIETY! I w tym miejscu nasuwa mi sie sprawdzanie: skoro ametyst używany istnieje m.in. do regeneracji, owe to znaczy ON SAM nie powinien sie zregenerowac? Przywitalam sie z moim Ametystem tęgo po 10 dobach od jego przybycia aż do mnie, parada nie moja mowy o...

Ah! Mój ametyst! Zawsze o poprzednio roiłam i mam co aż do niego, jakieś szczególne przytroczenie - mimo, że posiadam go w sumie od momentu niedawna. Istnieję bardzo nasycona z zakupu i znam, iż powrócę w tym miejscu w dalszym ciągu po kilka kwestii. Wielce profesjonalnie i co najlepsze - chwacka roznoszenie. Strata, ze nie zauważyłam wcześniej, że istniejemy z tego samego miasta ;D

Kryształ pagórkowaty - kamień
Nazywano go kamiennym lodem. Można go uznać zbyt kamień generalny, bez którego bez owijania w bawełnę nie sposób się obejść jeśli frapujesz się ezoteryką, czy sztuka lekarska zwyczajną. Przymiot wspólną wszelkich kryształów jest to, iż potrafią odpędzać niskie wibracje i niekorzystne wpływania. Są swoistą tarczą na rzecz owego, który konsumuje nosi i hula. Głaz ów jako jedyny z powodzeniem możemy stosować pracując z każdą z czakr, dlatego że sprawia na każdych...

Cytryn - głaz
Przycinek: dopasienie wystawia wzorcowe kamienie. Średni miara głazów: ok. 2 cm Należy aż do rodzin kwarców. "Każdy, kto nosi przy sobie cytryn - staje się solidny siebie, otwiera się na głos intuicji i przy użyciu temu popełnia w powszednim istnieniu mniej błędów. Przyzwoiciej też panuje ponad emocjami. Litoterapeuci zalecają, by głaz ów nosili wszyscy, którzy mają zapęd do pesymizmu, złe przeczucieów i chandry. Cytryn ewoluuje również uporządkowanie nawiedzania,...

Głaz Ametyst

Ametyst - kamień z zawieszką

Ametyst - kamień z zawieszką

Dwutlenek krzemu o cudownej fioletowej barwie. Określenie Ametyst pochodzi od czasu greckiego Amethystos doslownie z greckiego: 'srodek przeciw upiciu sie'. Miano ta konweniuje jego wlasciwosciom w zwalnianiu nas od chwili rozlicznych uzaleznien, w tym równiez od chwili pijanstwa. Czesto w starozytnym Rzymie wykonywano z ametystu kielichy, które nie dosc, ze mialy chronic przed spiciem sie i katzenjamerem, to do tej pory potrafily zniwelowac dzialanie toksyn, która możliwie mogla sie znalezc w takim kielichu. Głaz ów moja umiejętność aż do oczyszczania z pejoratywnych odwagi. Najlepiej działa dźwigany na gardzieli i nie przekłuty wówczas oszczędza właściciela od wszelkich zmartwień, chorób, a dodatkowo wzmacnia nerwy i siłę woli, wyzwala od chwili lęków i depresji. Jednakze przede wszystkim krysztal ów laczy nas z przejawami duchowosci w polskim zyciu. Demonstruje, ze duchowosc, owo nie czysta abstrakcja, cos, w co samotnie nakazywano nam wierzyc, bez zadawania zbednych pytan. Ametyst wytwarza nam namacalny dowód, ze duchowosc egzystuje, zaczynasz ja przeczuwac - ametyst silnie wzmacnia nasza intuicje. Im dluzej nasycasz sie napięcie ametystu, wówczas, owo, w co dotad przed chwilą wierzylas, nagle mozesz zobaczyc - poniewaz kamien ów aktywuje nasze 3 narząd wzroku. Więc Przepowiedni z karty kamien ten...

Szybka i rzetelna obsługa. Gorąco polecam ten obiekt handlowy internetowy. Odkąd jestem w posiadaniu owego kamienia w moim mieszkaniu zaczęły robić na drutach się niesamowite idei-te wyborne. Czyli przeświadczenie w hart owego kamienia, czy intensywność zawarta w tym kamieniu?- oto istnieje pytanie. Dziękuję, iż spostrzegłem taką niewielką myśl, jaka przeznaczy tak wiele.

Odkąd zacząłem z zanim obcować, w moim istnieniu rozpoczęły pojawiać się niesamowite materii-te dobre. To znaczy wiara w owe, że ma taką natężenie, czy owa moc istnieje w nim- oto jest pytanie. Jeśliby chodzi o sklep internetowy _CZARY MARY- szybka i rzetelna obsługa. Oznacza to duży +, wybitnie duży. Zalecam i animuję.

Kryształ górski - głaz z zawieszką
Zatytułowano go kamiennym lodem. Można go oszacować za głaz uniwersalny, bez którego kawa na ławę nie sposób się obejść jeśli ciekawisz się ezoteryką, innymi słowy medycyna naturalną. Cecha wspólną każdych kryształów jest to, że potrafią odpędzać bezwstydne wibracje i niekorzystne zmuszania. Są charakterystyczną tarczą na rzecz tego, który je wnosi i użytkuje. Kamień ów jako wyłączny z powodzeniem możemy stosować pracując z każdą z czakr, dlatego że funkcjonuje na każdych...

kamień ametyst

Ametyst - wisior

Dwutlenek krzemu o cudnej fioletowej barwie. Głaz ów moja talent do oczyszczania z negatywnych werwy. Najlepiej wykonuje noszony na szyi i nie przewiercony wówczas chroni okaziciela od wszelkich strapień, chorób, a dodatkowo utwardza tupety i siłę woli, uwalnia od momentu obawaów i chandry. Idealnie przeznacza się aż do pracy z czakrą 3 ślepia, dając nam wgląd w samych siebie i w inne wymiary. Ametyst energetycznie koresponduje również polskiej czakrze fermaty –jego obsługiwanie inicjują nas na wymiar duchowy w naszym życiu. Ametyst użytkowany jest również do regeneracji. Takie właściwości moja szczególnie szczotka ametystowa - potrafi poniekąd odnawiać inne kryształy. Ast rologicznie zdatny na rzecz: Wodnik, Ryby, Strzelec, Bliźnięta, Tłuk Aż do wszystkiego łańcuszka z kamienia dodajemy ciemny pas! Kaliber kamienia waha się odkąd 3 do 6 cm.

Moja recenzje zapisuje juz pozostały kiedyś skoro tym razem ego sobie zrobilam niespodzianka pod postacia wisiora z ametystu.Wczesniejszy egzemplarz byl dla mamy.Wlasnie dzierze w dloni moj wisior.Głazy roznia sie i na tym owo polega,i nie moja w życiu dwoch takich samych egzemplarzy (nie pomyle z mamą:) :) :) ) jednak zaradność sensacyjna.A tez jeszcze inna-kiedy to dzis odbieram na rzecz nas z pojedyncza.Mama ma ze zgodnoscia znaku zodiaku,ego ze swoja runa urodzeniową.Przecudna,magiczny,energetyczny wisior. Polecam rowniez przesylke kurierem UPS.To istnieje mega-ekspres.Jak i rowniez taka sama adaptacja sklepu,i pelen kompetencja.Tyle rzeczy juz w tym miejscu kupilam i...

Witam, zamówiony przeze mnie wisior nie do końca dokonuje me wypatrywanie, kształt, wielkość było jak najwybitniej ok, chociaż sam ametyst moja białe finalizowanie, na foto w necie jest tożsamy fioletowy, jawnie z kruczkami, natomiast ów należący do mnie jest białość gdzieś mniej więcej ślepi 1/3 kamienia, co mym zdaniem go szpeci. Ów przedstawiony w jednym rzędzie jest świetny psota iż ten kto zaczerpnęłam odbiega i to znacznie. Frapowałam się ponad odprawieniem, w zamiaru wymiany, ale nie pożądałam ponosić dodatkowych sumptów przesyłki. W momencie odbioru nie zdołałam tego uczynić, gdyż wysyłkę odebrał mąż.

Wisior-ametyst przeszedł me wyczekiwania...i to dosłownie:) Gabaryty targ wyrośnięte i nie daje z tego powodu o sobie zapomnieć:) Jeżeli osobistość chciałby przenosić go tajemniczo, licząc jedynie na jego namawianie, to w tym przypadku nul z tego. Po zbytnio tym kostrukcja oplatająca ametyst wykonana istnieje ze powszedniego metalu- schowałam go przy bluzką, bo nie kapitulował aż do mojego design'u i dostałam wielkiej wysypki. Dzięki temu dowiedziałam się, że jestem uczulona na nikiel:) Warto podnieść nieco cenę wisiora, inwestując w "opancerzenie" ze srebra- takich alergików jest ponoć wielu.

Kwarc Różany - wisior
Kwarc różowy ma zwykle jasnoróżowy, pastelowy zabarwienie i wysyła z niego delikatna energia. Jest jedną z w największym stopniu dobroczynnych odmian kwarcu. I nie pomylę się jeśliby określę go po prostu mianem Kamienia Miłości. Kamień ten uzdrawia nas, nasze mięso i obecność, pozwalając zauważyć piękno otaczającego nas świata. Współgra przepływ obrotności pomiędzy czakrami. Szczególnie jednak nagabuje a czakrę serca, pięknie ją otwierając. Jego wpływ jest tak...