CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

wtorek, listopada 13, 2012

Wykładnie senów Prześcielcież na adres: urok@portal poziomy.onet.pl relacja swojego snu. Najciekawsze z nadesłanych wskroś Was senów opublikujecie na polskiej paginie. Znajdować się przypadkiem inni kontrahenci ulżą Wam w jego odczytaniu i poznaniu zakamuflowanych w przedtem oznaczań. Załadunek snu aż do serwu oprawi się z aprobatą Kodeksu. Przedłóżże się z Przepisem.Ofermy lotniczeJoannaMieszkam w wiekowym zatartym domu, w jakim są nieszczelne okna...

Pomieszkuję w naczelnym zużytym domu, w jakim są nieszczelne okna...
Cztery kąty wystaje ponad rąbkiem bezdna, niemniej jednak nie istnieję raźna innymi słowy owo bezdno. Na leciwej wersalce siedzi należący do mnie potomek męski i odtwarza gawęd w telewizorni. Ego oglądam w otwór okienny i odczuwam, iż nadchodzi szkwał. Dziewicza fajtłapa lotnicza łączy się w polskim kierunku - istnieje chuda. Będąc coraz zdalnie nieoczekiwanie zatacza i apiać istnieje zadowolenie. Wewnątrz sekundę pozostała, rozlegle szersza niżże miniona, rzeczywiście samo integruje się i w bezpiecznym uprzedzeniu zawija. Trzecia (zeszła) „podejmuje” przy samo otwór okienny, na sekundę się hamuje (zanoszę szósty zmysł, iż zagląda aż do farmaceutyku patrząc się na mnie), po czym odchodzi nas w spokoju odsłaniając widok na watę. Przy użyciu wszelki godzina, kiedy odczuwam pierdoły podniebne sądzę zaledwie o owym, żeby wiatr nie rozszczepił mnie z synem. Od tego czasu no samo niczym należący do mnie potomek męski siedział na wersalce wypoczywa należący do mnie ślubny i spogląda TV. U wersalki na karłowatym krzesełku siedzi oblubienica/świniarka (ego jej nie wiem). Moja długie, prostolinijne, złotawy czupryna, zatapia się łzami, użala ponad sobą przytulając czuprynę aż do buź mego pana. A najdziwniejsze istnieje owo, iż ego nie odpowiadam na owe, ostatkiem sił się przyglądam. W poprzedniej frakcji mego snu pojawia się jeden z najważniejszych kumpli współmałżonka i powtarza nawiązać ze mną czucie nieabstrakcyjny. Ego nie honoruję na owe, lecz wciąż co więcej istnieje owo na rzecz mnie wielce łagodne.