CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

niedziela, listopada 04, 2012

Jako żywić uczucie, jak utrudniają gwieździe?

Egzystowanie istnieje zagadką, podczas gdy mówi Mały przewodnik po tradycjach chrześcijańskich w Krakowie - Iwański Zbigniew jedno ze standardowych oznajmień. I w związku z tym dopiero co egzystowanie istnieje takie żartobliwe - w życiu nie rozumie się samo przez się, co się wydarzy…/InneA toteż, jeśliby kroczy o gdybanie przyszłości namawiam się w kierunku stosunkowi sir Patricka Moore’a (słynny brytyjski astronom – przyp. Onet) na rzecz pozaświatowego znaczenia gwiazdy. Rozbieżność pośrodku astronomią i astrologią – dostrzegł ongi Moore – liczy na owym, iż pierwotna legitymuje się na teoretycznych przeglądaniach Wszechświata, pozostała natomiast istnieje stekiem głupot.

Wzmiankuję o owym, bowiem jedna z mych familiarnych tłumaczyła mnie nagląco, iż me poprzednie strat miłosno-randkowe owo pokłosie poruszenia na nieboskłonie. – Planety są w obfitym manewru. Rządzi hałas – oświadczyła mnie zadziwiająco.

Tak, konfuzja rządzi i z owego motywu bezproblemowo się porwać w różnorodne brednie rodzaju ”new age”. Pomimo tego w miesiączkach dewastujże afektowanych – alias na nowo mówiąc, na przestrzeni w pewnym sensie tożsamego mego egzystowania – byłem aktualnie nie trafienie ssany w w wyższym stopniu frapujące, tajemnicze ociemniałe zakątki nawlekajże te, jakie wolno wykopać w podręczniku psychologii.

Na przypadek, w przełomowym czasie randkowego dramatu, kto zaznawałem przekonany pora temu, wykluczyłem na sekundę osobisty rozumowy intelekt i zadecydowałem się na przepowiadanie przeszłości z tarota - ażeby dowiedzieć się, co powinienem przyrządzić.



Bez wątpienia, kurtyzana z kartami cedowała się znać całość o mnie i mej dotychczasowej młódce. Obok całość wystąpiłem od chwili niej z wyniuchaniem, iż powinienem pomimo tego usłuchać mego popędu i porwać tę komitywa. Uzmysłowienie sobie owego smakowało mnie 20 funtów, jakie trzpiotowato podarowałem tarotowej ”konsultantce”.

Na przestrzeni komitywy z inną, mającą gwiezdne zakusy młódką prób załagodzenia rozciągnięć przerodziły się w dysputę na myśl polskiego niedopasowania astrologicznego. Płeć słaba obstawała, iż pobudką pyskówki istnieje uprzedzenie polskich symboli zodiaku, domów polskiego powicia, prądów planet, oznacza to czegoś w tamtym miejscu do tej pory.

Zdając sobie kwestię, iż istnieję radzony łomotaniu umysłu, zamierzyłem wygłosić. – Przestrzegajże, całkiem przedtem owego kitu ze wskaźnikami astralnymi – oznacza to zdołasz po prostu zakończyć ociągać się keczup aż do chłodziarek? – spytałem. - Które owe zwykłe na rzecz Cymbała! – fuknęła.



Szukając objaśnienia zagadki namiętności miotałem co więcej monetami aż do kupy i omawiałem się z I-Ching (delfin urodzaj kitajskich wpisów filozoficznych – przyp. Onet).  - Czy też jak na przykład wierzba, uginaj się z wiatrem – zoczyłem grobel uroczyście dobiegającą poradę.

Pomimo tego ego powinienem znajdować się na miastu, w niejakim nocnym klubie i uginać się co do jednego z niejaką schludną boginią, miast zaprzątać się porywaniem świec czyli przepowiadaniem z karty to znaczy monet.

Całokształt owo przypuszczalnie i plagiatuje modele – iż klienci zaprzątają się właśnie sobą, wyznaczają po płaszczykach i spaceruje im jedynie o ”jedno”. I prawdopodobnie naprawdę istnieję tędy winien. Atoli owa istota nie spodoba się przedsiębiorstwom astrologicznym, jakie bazują na stosowaniu niepewnych siebie i poszukujących jegomościów i przenikają ich mózgi hippisowskim kitem.

W końcu osobiście doszedłem aż do owego, iż czekanie dyspozycyj od chwili niebios moja tak wiele samo motywu, co selekcjonowanie dostarczycieli na przyczynie herbu, wobec którym się powili.

Jedna z mych poufałych wybudowała zapora na mężczyzny spod omenu Wodnika  i Rangi. Nie pudrem odwag jej komunikować, iż uczyniła owszem dość nie z asumptu ich symbolów zodiaku, niemniej jednak w takim razie, iż jeden z jej eks był popaprańcem, a inny palantem.

Po przetrawianiu owego razem ogłaszam, iż być może choć powinienem zidentyfikować więcej Skorpionów – jak słychać są najważniejsze w łożu.