CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

środa, października 24, 2012

kamienie szlachetne""

kamienie szlachetne""

Kamienie do pracy z czakrami (zestaw 8 kamieni)

Zazwyczaj dostrzegamy uroda głazów nobliwych, niemniej jednak rzadko zastanawiamy sie nad tym, czy takie kamienie zdołają do czegoś służyć. Prawda istnieje taka, ze każdy minerał posiada dość przemożne (w zależności od rodzaju minerału) POLE ENERGETYCZNE. Pola te scalając się ze sobą wyrabiają wspólne ziemia uprawna energetyczne naszej planety. Jeżeli i kroczy o nas - ludzi, to minerały i głazy koturnowe mają nam naprawdę wiele aż do zaoferowania . Są zanadto czasochłonnie niedocenianym darem od momentu Ziem. Dysponują wręczże błogosławienny działanie na nasze ciała energetyczne i czakry. Oddziałując w niuansowych przejawach, regulują pracę czakr, oczyszczaja kanaly z energetycznych blokad. W ten sposób pomagaja nam korzystac z calego polskiego potencjalu energetycznego. Skutkiem takich oddzialywan istnieje wyraznie odczuwalny na wskroś nas wzrost poziomu żywości zyciowej. Daje to energiczna ochrone przed chorobami i radosnie nastraja do zycia. Latwiej radzimy sobie z wyzwaniami. Wzrasta równiez nasz intelektualny potencjal. Ponizej pare słów jak uzywac polskiego zestawu: W skład naszego zestawu wstępuje Feng Shui czułości 8 głazów eleganckich o rozmiarach od 2,5 aż do 4 cm. Po jednym na wszystką czakrę, wycinek stanowi czakra serca, która harmonizuje z dwoma kamieniami. Głazy z składu nalezy klasc na...

Z zabawą powitałam głazy, które przyjęłam - zestaw jest piękny. To moje pierwsze zetknięcie z litoterapią. Sama nie wiem, jak na przykład owe się wystawało, iż zdecydowałam się na takie eksperyment, ale czuję, iż ma podswiadomość sama wybrała na rzecz mnie owo, co najlepsze! Nie oczekiwalam żadnego "trzęsienia ziemi" w ciągu seansu z zachowaniem kamieni, stąd efekt był na rzecz mnie owym w Wróżb na rzecz wszelkiego wyższym stopniu szokujący! Po kilku minutach "leżakowania" z kamykami, zwietrzyłam, jak me padło spowija oprzęd swady! Przeraziło mnie głównie rozdzierające wesoło w klatce piersiowej! Pod zamkniętymi powiekami zauważałam podaruj pulsujące niezapisane światło, jak skaczący na wietrze...

Kamienie pokazane na owładnięciu w opisie a Jak pobierzesz ślubowanie? kamienie które mi przysłano nie oczekiwały faktycznie samo ładnie.Karneol ma wgłębienie dziurę i zakażenia. Jaspis zapisuje jak byk że do czakry przyczyny-ptaka obsługuje jaspis-koralowy kamień.Ja otrzymałem jaspis brunatny ze śladową czerwienią.A na fotce w opisie bodajże cudny czerwony jaspis.Tygrysie ślepie 3/4 to czarny no bardzo rumiany barwa dostałem dopiero 1/3 kamienia to idzie zidentyfikować że owo tygrysie ślepie.Za owo fotka w opisie zestawu aż do czakroterapii zapewne baśniowe tygrysie ślepie.Unikatowa alternatywa oceny ciężaru za przed się kupi to jest jego fotogram kupiłem takie kamienie jak na fotografii...

Cytryn - kamień
Uwaga: odwołanie przedstawia przykładowe kamienie. Połowiczny wymiar głazów: ok. 2 cm Należy aż do rodziny kwarców. "Każdy, kto dźwiga przy sobie cytryn - staje się pewny siebie, otwiera się na głos intuicji i dzięki temu popełnia w codziennym życiu mniej błędów. Przyzwoiciej także dowodzi nad ekscytacjami. Litoterapeuci zalecają, by głaz ów nosili wszelcy, którzy mają skłonność aż do pesymizmu, strachów i depresji. Cytryn modernizuje również system rotowania,...

Głazy Szlachetne\"\"

Bawole oko - Kamień

Bawole oko - Kamień

Bawole oko pobudza pracowitość, zaradność i wytrzymałość. Owo głaz przydatny również w uzdrawianiu chorób oczu i poprawianiu jakości widzenia. Chroni przed tzw. "złym ślepiem" i atakami psychoenergetycznymi odbijając dynamikę z powrotem. Proporcja: około 1,5 cm - 2 cm UWAGA : Zdjęcie istnieje tylko reprezentacyjne na rzecz danego typu głazów. Być może się zdarzyć, iż trwasz kamień niedużo ciemniejszy czy też jaśniejszy niż na przejęciu, lecz jego właściwości nadal zostają takie same. Każdy głaz istnieje odrębny i nie moja dwóch takich samych w tożsamym Wszechświecie :)

Obcisły lecz prześliczny - swoje prawdziwe czar demaskuje rozświetlony promieniami słońca :)

Awenturyn - głaz
Owe ciemnozielona forma kwarcu. Głaz ten wspaniale uzdrawia nasze emocjonalne rany. Wykazuje gwałtowne sielskie działanie. Mimo to szczególnie skuteczny istnieje w uwalnianiu nas od chwili lęków i trwóg. Nasza sila konczy sie tam dokąd startuje sie krajowy strach. Panaceum istnieje nasza indywidualna stabilizacja powstrzymujaca nas od dzialania. Awenturyn pomaga nam spojrzec naszym upiorom w oblicze i tak samo pomaga spożywa przezwyciezyc. Przekazuję go cierpiacym na nerwice lekowe i depresje....

kamienie szlachetne""

Ametyst - wisior

Dwutlenek krzemu o tajemniczej fiołkowej barwie. Głaz ten ma zdolność do oczyszczania z ujemnych inwencji. Najlepiej działa noszony na gardzieli i nie dziurawy wówczas zachowuje posiadacza od czasu wszelkich utrapień, chorób, a dodatkowo sprzyja tupety i potęgę ochot, zwalnia odkąd strachów i depresji. Bez zarzutu emituje się aż do produkcji z czakrą 3 oka, dając nam intuicja w samych siebie i w inne wymiary. Ametyst energetycznie odpowiada również polskiej czakrze korony –jego działanie rozwijają nas na wielkość niematerialny w polskim życiu. Ametyst zastosowany istnieje również do regeneracji. Takie specyfiki ma wyjątkowo szczotka ametystowa - wydoła poniekąd odnawiać inne kryształy. Ast rologicznie pomocny na rzecz: Wodnik, Ryby, Strzelec, Bliźnięta, Tłuk Aż do każdego wisiorka z kamienia dodajemy afroamerykanin rzemień! Intensywność kamienia waha się od czasu 3 aż do 6 cm.

Moja recenzje pisze juz dalszy raz bowiem tym co do jednego ego sobie zrobilam upominek pod postacia wisiora z ametystu.Wczesniejszy egzemplarz byl na rzecz mamy.Wlasnie dzierze w dloni moj wisior.Głazy roznia sie i na tym to zawierzy,i nie moja nigdy dwoch takich samych egzemplarzy (nie pomyle z mamą:) :) :) ) pomimo tego energia niesamowita.A tez jeszcze inna-jak owo dzis otrzymuję dla nas z samodzielna.Mama ma ze zgodnoscia herbu zodiaku,ja ze swoja runa urodzeniową.Przecudna,paranormalny,energetyczny wisior. Polecam rowniez przesylke heroldem UPS.Owo jest mega-ekspres.Jak na przykład i rowniez taka sama realizacja sklepu,i pelen kompetencja.Tyle rzeczy juz w tym miejscu kupilam i...

Witam, zadysponowany przeze mnie wisior nie do końca realizuje me wyczekiwanie, kształt, wielkość było jak najniezwyklej ok, natomiast osobiście ametyst ma białe zakończenie, na foto w necie jest cały fiolet, jak wiadomo z odcieniami, natomiast ów mój istnieje biała barwa kędyś mniej więcej ok 1/3 kamienia, co mym przeświadczeniem go kazi. Ów przedstawiony tuż przy jest świetny psota że ów który pobrałam odbiega i to znacznie. Zastanawiałam się nad zwolnieniem, w obiektu alternacji, niemniej jednak nie chciałam narazić się dodatkowych kosztów spedycyj. W momencie odbioru nie zdołałam owego uczynić, gdyż przesyłkę pozbawił współmałżonek.

Wisior-ametyst przewyższył me oczekiwania...i to dosłownie:) Gabaryty zbyt wybujałe i nie daje z tego asumptu o sobie zapomnieć:) Chyba że tuz pożądałby dźwigać go dyskretnie, licząc tylko na jego oddziaływanie, owo w tym wypadku nul z owego. Po zbytnio tym kostrukcja oplatająca ametyst wykonana jest ze zwykłego metalu- schowałam go pod spodem bluzką, gdyż nie pasował aż do mego image'u i dostałam szerokiej wysypki. Dzięki temu dowiedziałam się, że jestem uczulona na nikiel:) Obstawo zwiększyć tycio cenę wisiora, inwestując w "opancerzenie" ze srebra- takich alergików jest podobno wielu.

Kwarc Różowy - wisior
Kwarc różowy ma w większości wypadków jasnoróżowy, pastelowy odcień i promieniuje z niego jedwabna energia. Jest jedną z najwybitniej humanitarnych przeróbki kwarcu. I nie pomieszam się jeśli nazwę go po prostu mianem Kamienia Miłości. Kamień ów sanuje nas, nasze ciało i życie, pozwalając spostrzec piękno otaczającego nas świata. Harmonizuje transfer energii pomiędzy czakrami. Szczególnie jednak namawia a czakrę serca, pięknie ją otwierając. Jego oddziaływanie istnieje w taki sposób...

Ametyst - głaz
Dwutlenek krzemu o tajemniczej fiołkowej barwie. Imię Ametyst wyprowadza od greckiego Amethystos doslownie z helleńskiego: 'srodek przeciwko upiciu sie'. Nazwa ta reaguje jego wlasciwosciom w emancypowaniu nas od czasu rozmaitych uzaleznien, w tym równiez od czasu pijanstwa. Czesto w starozytnym Rzymie wykonywano z ametystu puchary, które nie dosc, ze mialy chronic nim upiciem sie i katzenjamerem, owo wciąż potrafily zniwelowac dzialanie trucizny, która przypuszczalnie mogla sie...