CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

poniedziałek, lutego 22, 2010

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama (Amulety ochronne)

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama oryg.: DER BUDDHA UND DIE LIEBE
Nydahl Ole Lama

Pragnienie szcz�???cia jest si??�? nap�?dow�? wszelkiego dzia??ania. Ka??da, nawet najmniejsza istota, pragnie by�? szcz�???liwa i chce unikn�?�? cierpienia. Szcz�???cie to wspania??y stan, w kt??rym z powodu wszechogarniaj�?cej rado??ci ca??y nasz ??wiat dr??y w posadach. U??miechamy si�? promiennie do wszystkich wok????, odczuwamy pe??n�? rado??ci moc w ca??ym ciele i pragniemy obj�?�? ca??y ??wiat. ?�wie??o zakochani s�? temu prze??yciu wielkiego szcz�???cia bardzo bliscy - pocz�?tkom mi??o??ci towarzyszy cz�?sto g??�?boka, naturalna b??ogo??�?. Tylko niewielu ludzi, zar??wno na poziomie umys??u, jak te?? cia??a do??wiadcza spe??nienia wi�?kszego od otrzymywania tego, czego pragn�? - bycia kochanym przez innych, obdarowywania mi??o??ci�? samemu i mo??liwo??ci promieniowania na ??wiat ca??ym tym bogactwem. "Budda i mi??o??�?" opowiada o tym, jak nadmiar, pojawiaj�?cy si�? w pe??nym rado??ci zwi�?zku u??y�? dla dobra wszystkich i samemu dzi�?ki temu wzrasta�?. Z czasem wszystko przeniknie dojrza??e, przynosz�?ce zadowolenie poczucie satysfakcji, wynikaj�?ce ze wsp??lnej pracy, uczenia si�? z ??ycia i wprowadzania go na coraz wy??sze i prawdziwsze poziomy. W ten spos??b stopniowo powstaje wgl�?d, ??e najwy??sza rado??�? jest jednocze??nie najwy??sz�? prawd�? oraz ??e podkre??lanie w ??yciu tego, co pi�?kne nie jest ucieczk�? od ??ycia. Zgodnie z buddyjskim pogl�?dem szcz�???liwy i wzbogacaj�?cy zwi�?zek nie jest celem samym w sobie, lecz drog�? pozwalaj�?c�? osi�?gn�?�? pe??en rozw??j umys??u - O??wiecenie. Lama Ole Nydahl opowiadaj�?c na czym polega ten stan, powiedzia?? kiedy??: "to tak, jakby??my zakochali si�? w ca??ym ??wiecie, a ca??y ??wiat zakocha?? si�? w nas..."

JACEK SANTORSKI, Warszawa 2007
Wydanie 1
Format 13.4x20.5cm Oprawa Mi�?kka ze skrzyde??kami

Budda i mi??o??�? czyli jak kocha�? i by�? szcz�???liwym - Nydahl Ole Lama