CzaryMary Sklep Ezoteryczny Galeria Feng Shui

CzaryMary.pl to największa galeria ezoteryczna. Zapraszamy do naszej galerii feng shui. Zobacz nasze ciekawe propozycje magiczne

Zobacz także: Magiczne Prezenty

czwartek, października 25, 2007

Ucieczka z wyścigu szczurów (Nlp)

Jak stać się bogatym dzieckiem, stosując rady bogatego ojca



Czy w szkole uczysz się o pieniądzach? Prawdopodobnie, nie!

Gdy miałem 9 lat, zacząłem uczyć się, jak stać się bogatym, grając w grę MONOPOLY. Gdybym słuchał jedynie "wykładów" na temat zarządzania pieniędzmi, odpowiedzialnośćci finansowej i inwestowania, wątpię, czy osiągnąłbym finansową niezależność tak wcześnie. Zamiast tego, utknąłbym w "wyścigu szczurów", ciężko pracując, pogrążając się w długach i martwiąc się, czy utrzymam pracę lub czy wystarczy mi pieniędzy, gdy przejdę na emeryturę. Ale gdy byłem młody, nauka była dla mnie dobrą zabawą, więc chętnie uczyłem się i zdobywałem finansową inteligencję.

Dzięki temu komiksowi, także i Ty możesz to osiągnąć! Nigdy nie jest za wcześnie, żeby zacząć! Z komiksu dowiesz się:
  • Jak "praca w celu poznania, a nie zarabiania" toruje drogę do dochodowych okazji

  • Jakie są podstawy zarabiania pieniędzy i gromadzenia aktywów

  • Jak sprawić, by pieniądze ciężko pracowały dla Ciebie, dzięki czemu Ty nie będziesz musiał ciężko pracować dla pieniędzy.


Kup Ucieczka z wyścigu szczurów w CzaryMary.pl